Plachie de peste

Ingrediente: peste (macrou),ceapa,rosii,ardei gras,,dovlecei, sare,piper,plante aromatice a la Provence,cimbru,foi de dafin,usturoi
Mod de preparare:Pestele se curata si se spala. Se taie in bucati si se freaca cu sare si piper in interior! Apoi, se asaza in tava cu legumele, ceapa intreaga, dovleceii printre ei, usturoiul, foi de dafin.
Se presara verdeturile,deasupra si se face un decor din rosii si ardei gras! Se acopera cu apa si se da la cuptor,la foc potrivit!

Se serveste cu lamaie!
MOD DE PREPARARE :Pestele se curata si se spala. Se taie in bucati si se freaca cu sare si piper in interior! Apoi,se asaza in tava cu legumele,ceapa intreaga,dovleceii printre ei,usturoiul,foi de dafin.
Se presara verdeturile,deasupra si se face un decor din rosii si ardei gras! Se acopera cu apa si se da la cuptor,la foc potrivit.
Varianta Mico:
Doina, tocmai am facut ieri acest macrou la cuptor (imi facuse Jenyk pofta!) Am uns tava cu ulei de masline, apoi am pus pestele peste un pat de rosii, ardei gras, ceapa, taiate felii, sare, condimente si am decorat pe deasupra. Il tii 20 min. in cuptorul incins in prealabil si dupa ce se rumeneste, mai poti sa-i pui putina apa sau vin si il mai tii 5 min. La sfarsit am stors putina lamaie pe deasupra.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Nu pun apa la inceput niciodata, nici la peste, nici la friptura, le las intai sa se rumeneasca pt ca altfel toate sucurile lor ies in apa. Mai ales ca la peste pusesem rosii dedesubt care si-au lasat destula zeama si nu avea cum sa se arda tava. La tine si-au lasat zeama si dovleceii.











































Se serveste cu lamaie!