Paine neframantata cu seminte in doua ore


m facut si eu ieri paine neframanatata cu dospire in doua ore; de mult imi statea in cap sa fac o paine cu adaos de nuci si seminte, drept care am ales sa adaog si aceste "ingrediente" in painea mea.

400 gr faina integrala de grau
150 g tarate
150 g faina soia
50 g gluten

2 lingurite sare
1 lingurita rasa fructosa
1 plic drojdie dr Oetker
700 gr apa calduta
1 lingura otet de mere cu miere
80 g seminte dovleac
80 g nuci

In doua ore aluatul si-a dublat volumul,dupa care am rasturnat compozitia in tava sprayata cu putin ulei de masline, si am lasat -o acoperita in folie inca 1/2 ora, timp in care imi-a mai crescut un pic.
La cuptor 45 minute in tava, si alte 45 minute rasturnata din tava direct pe grilajul aragazului.
Painea nu este umeda in interior iar gustul este divin.