Mancarica de dovlecei


Recent am probat aceasta reteta, si mi-a placut teribil gustul. Iar faptul ca a acceptat sa "deguste" din ea si fetita mea, m-a hotarat!
Postez aici "pro memoria" , avand in vedere ca intentionez sa mai gatesc asa ceva din cand in cand.
Ingrediente :
1-2 dovlecei tineri
1 lingura ulei
3--4 rosii
1 ceapa
1 legatura marar
200 gr smantana (eu am pus mult mai putin!)
sare, piper
Mod de preparare:
Se curata ceapa si se toaca. Rosiile se oparesc putin pentru a le putea desprinde usor pielitele.
Calesti ceapa intr-o lingura de ulei, dupa care adaogi rosiile curatate si taiate bucatele, si lasi sa fiarba.
Intre timp dai dovleceii pe razatoare , dupa care ii adaogi peste sosul format din ceapa si rosii.Lasi sa fiarba cu capacul pus.
Cand dovleceii s-au inmuiat, adaogi smantana , potrivesti gustul de sare si piper si mai lasi sa fiarba cateva minute.
Cand este gata, presari mararul tocat fin.